Сервісна Компанія № 1 в Україні

ГОЛОВІ
ОСББ, ЖБК

«Большинство людей счастливы настолько, насколько они решили быть счастливыми»

Авраам Линкольн

Умови обслуговування

Регулярне технічне обслуговування і профілактика домофонних систем - необхідна умова їх безперебійної роботи. Це викликано постійним негативним впливом факторів зовнішнього середовища: коливання температур, вологість, пил, зміна сезонів та багато іншого.

Технічне обслуговування домофонів від «ЦИФРАЛ-СЕРВІС» регламентується «ЄДИНИМИ СТАНДАРТАМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ» у всіх містах України, які регулюють якість, терміни і обсяги профілактичних робіт.


Перелік робіт по щоквартальному технічному обслуговуванню домофонів від «ЦИФРАЛ-СЕРВІС»:

  • зовнішній огляд усіх складових системи;
  • перевірка стану кріплень і з'єднувальних вузлів доводчика і кріплень захисних кожухів;
  • регулювання швидкості закривання дверей;
  • перевірка і, за необхідності, регулювання електромагнітного замка;
  • зміна кодів доступу блоків виклику з метою захисту від зловмисників;
  • очищення гнізда зчитувача ключа та решітки мікрофону;
  • перевірка електричних з'єднань;
  • перевірка двостороннього аудіозв'язку з абонентом і перевірка роботи кнопок дистанційного відкривання дверей (вибірково);
  • змащування петель дверей при необхідності;
  • при необхідності, перевірка та заміна металорукавів.
Технічне обслуговування передбачає абонентську плату (один раз на квартал) і включає:
  • вартість щоквартальних профілактичних робіт;
  • виклик фахівця у разі несправності;
  • заміну комплектуючих та ремонт;
  • отримання при необхідності оперативної технічної та інформаційної підтримки Служби Сервісу та Контакт-Центру;
  • проведення модернізації обладнання.



У разі виявлення несправностей Вам достатньо оформити заявку на ремонт на сайті >> або зателефонувавши до Контакт-Центру >>.

Ми підтримуємо надійність і стабільність роботи устаткування протягом усього періоду обслуговування.

C  y  f  r  a  l
hits 2572
hosts 590
online 9
Rambler's Top100
© 2008 - 2019 Цифрал сервис