Сервісна Компанія № 1 в Україні

Небезпеки на шляху до безпеки

Метро, жовтень 2006 року
Коли людина має якусь потребу і готова заплатити гроші за її задоволення, то миттєво з'являються люди, які обіцяють саме це. Але не завжди виконують. Згадайте хоча б політиків.

Жахливий стан багатьох красномовно ілюструє "турботу" влади про благо устрій. От і залишається захищати свій під'їзд власними силами - домофонами. Те, що домофони, в ідеалі, дуже ефективна штука, вже стає загальновідомим. От тут і виникають у під'їзді люди, які пропонують встановити цю штуку.

А тепер уявіть: ви в магазині прицінюєтесь до чоботів. Чудові такі чоботи, от тільки один мале-е-есенький недолік: підошва з картону, та ще й тонкого. Два дні поносити й викинути. Чи станете ви їх купувати? Напевно, ні. Але взуття - предмет звичний. А в експлуатації домофонів є свої нюанси, про які не всі знають. Часто-густо пропонують установити домофон просто на дверях вашого під'їзду. У такому разі вам продають, фактично, чоботи на картоні.

Справа в тому, що двері мають бути спеціально розробленими та виготовленими саме під домофон, мати протизнімальний пристрій, інші особливі захисні елементи. Такі двері компанії "Цифрал-Сервіс", наприклад, витримують навіть підпал та удари кувалдою.

Ще один бік вибору партнера зі встановлення домофону - гарантійне обслуговування. Термін гарантії дають різний: від 1 до 10 років. Час летить швидко, і краще обирати 10 річну гарантію. Але обіцянка - це лише слова. Якщо хочете спокійно насолоджуватися безпекою, - укладіть договір, в якому буде:

1) встановлений тривалий термін, протягом якого забороняється піднімати ціну помісячної оплати сервісу, чітко визначені всі умови, за яких можливо підвищення ціни, і суми підвищення;

2) максимально докладно зафіксовано: що, коли (бажано, щоб не більше 36 годин після звернення про неполадки), в яких випадках, у якому обсязі буде ремонтувати ваш партнер зі встановлення домофону. Вже траплялося, що керівник фірми-встановлювача, якому вказували на записану в договорі обіцянку "ремонтувати вандальні пошкодження" і просили це зробити, розводив руками: "Так, якісь інші поломки ми б поладнали, а це ремонту не підлягає, тут же ж все рознесли, це вам не до мене, це вам до міліції треба".

До речі, щодо міліції. Якщо ви навіть перекрили в договорі всі "лазівки" можливого ухилення від зобов'язань, - це ще не все. Чимало киян настільки довірливі, що договори про встановлення домофонів укладають просто на порозі власної домівки, обпершись на стінку чи коліно представника фірми-встановлювача. Якщо він виявиться шахраєм, то міліції буде важкувато знайти його за прикметами коліна чи обличчя. Інша справа, якщо ви чи представник вашого під'їзду побував у нього в офісі. Наявність великого офісу полегшує контроль за компанією-встановлювачем, і для замовника, і для правоохоронців.

Підписуйте договір лише в офісі, переконавшись у солідності потенційного партнера. Оплачуйте його послуги теж тільки там, через касовий апарат (в жодному разі не через розписку). І довіряйте свої гроші та під'їзд лише тим, хто пред'явить ліцензії, дозволи на встановлення, сертифікати продукції, посвідчення (з фото) співробітників.

Не обирайте одного з-поміж одного. Порівняйте за цими ознаками кілька компаній.

Перевірку краще почати з лідера - компанії "Цифрал-Сервіс".

13.06.08 14:57
C  y  f  r  a  l
hits 3268
hosts 877
online 5
© 2008 - 2024 Цифрал сервис